Werkwijze

Onze werkwijze

 

Stap 1: Kennismaken

Wij maken graag kennis met je en horen graag wat jouw passie is voor het ondernemerschap. Of je nou net begint als starter of je staat op het punt om je bedrijf te beëindigen. Wij helpen je graag!
 

Stap 2: Uitleg dienstverlening en werkwijze SPRINT

Wij leggen je graag uit hoe onze dienstverlening opgebouwd is. Hierbij streven wij naar een lange termijn relatie. Wij kunnen niet alles, maar wat we goed kunnen, dat doen wij graag voor je! Als het nodig is, schakelen wij met alle plezier specialisten in zodat jij het beste advies krijgt.

Stap 3: Klik

Uiteraard moet er wel een klik zijn tussen jou en ons kantoor. Jij moet het gevoel hebben dat wij toegevoegde waarde hebben en wij moeten het gevoel hebben dat we jou daadwerkelijk kunnen helpen.

Stap 4: Uitbrengen offerte

Op basis van jouw behoefte en de omvang van je administratie brengen wij een passende offerte uit.

Stap 5: Offerte acceptatie

Voldoet onze offerte aan jouw verwachtingen, dan gaan we graag met je de samenwerking aan.

Stap 6: Inrichten administratie

Na het aangaan van de samenwerking beginnen wij met het inrichten van jouw administratie. Vooraf gaan wij eerst met je in gesprek over hoe je administratieve organisatie is ingericht. Aan de hand van deze gesprekken zullen wij jouw administratie inrichten en eventuele verbeterpunten bespreken.

Stap 7: Nazorg

Nadat de administratie is ingericht komen we langs om jou op weg te helpen. Wij laten zien hoe het boekhoudprogramma werkt en brengen samen de bankkoppeling tot stand. Tot slot laten laten wij aan de hand van een paar echte facturen zien dat het werkt.